ΩÏ┬é αναλγηÏ┬äικÏ┬ī μÏ┬ĆοÏ┬üεί να λειÏ┬äοÏ┬ģÏ┬üγήÏ┬āει ο ÎÏ┬üÏ┬ēÏ┬äαÏ┬é και μάλιÏ┬āÏ┬äα να â┬Ć┬£ÎºÎ¿Î½Ï┬äÏ┬üάÏ┬üειâ┬Ć┬Ø Ï┬āÏ┬äα ίÏ┬āια Ï┬äα δημοÏ┬åιλή Ï┬åάÏ┬üμακα Ï┬ĆοÏ┬ģ δίνονÏ┬äαι αÏ┬ĆÏ┬ī Ï┬äοÏ┬ģÏ┬é γιαÏ┬äÏ┬üοÏ┬ŹÏ┬é για Ï┬äη μείÏ┬ēÏ┬āη Ï┬äοÏ┬ģ Ï┬āÏ┬ēμαÏ┬äικοÏ┬Ź Ï┬ĆÏ┬īνοÏ┬ģ, Ï┬ģÏ┬ĆοÏ┬āÏ┬äηÏ┬üίζοÏ┬ģν Î┬æμεÏ┬üικανοί εÏ┬ĆιÏ┬āÏ┬äήμονεÏ┬é.
Την ÎÏ┬üεÏ┬ģνα Îκανε η Î┬ÖαÏ┬äÏ┬üική ΣÏ┬ćολή και Ï┬äο Τμήμα Î┬ÆιολογίαÏ┬é Ï┬äοÏ┬ģ Ï┬ĆανεÏ┬ĆιÏ┬āÏ┬äημίοÏ┬ģ ΣÏ┬äάνÏ┬åοÏ┬üνÏ┬ä Ï┬äηÏ┬é Î┬ÜαλιÏ┬åÏ┬īÏ┬üνιαÏ┬é,Ï┬āε Ï┬āÏ┬ģνεÏ┬üγαÏ┬āία με Ï┬łÏ┬ģÏ┬ćολÏ┬īγοÏ┬ģÏ┬é Ï┬äοÏ┬ģ Ï┬ĆανεÏ┬ĆιÏ┬āÏ┬äημίοÏ┬ģ Ï┬äηÏ┬é Î┬ØÎαÏ┬é Î¥Ï┬īÏ┬üκηÏ┬é (SUNY).
Î┬īÏ┬ĆÏ┬ēÏ┬é αναÏ┬åÎÏ┬üοÏ┬ģν οι μελεÏ┬äηÏ┬äÎÏ┬é, αÏ┬ģÏ┬äÏ┬ī Ï┬āÏ┬ģμβαίνει εÏ┬Ćειδή ο Ï┬ĆÏ┬īνοÏ┬é και ο ÎÏ┬üÏ┬ēÏ┬äαÏ┬é βÏ┬üίÏ┬āκονÏ┬äαι Ï┬āÏ┬äην ίδια Ï┬ĆεÏ┬üιοÏ┬ćή Ï┬äοÏ┬ģ εγκεÏ┬åάλοÏ┬ģ και η εÏ┬ģÏ┬åοÏ┬üία Ï┬ĆοÏ┬ģ Ï┬ĆÏ┬üοκαλείÏ┬äαι αÏ┬ĆÏ┬ī αÏ┬ģÏ┬äÏ┬ī Ï┬äο δÏ┬ģναÏ┬äÏ┬ī Ï┬āÏ┬ģναίÏ┬āθημα μÏ┬ĆοÏ┬üεί να ανÏ┬äιÏ┬āÏ┬äαθμίÏ┬āει Ï┬äο Ï┬āÏ┬ēμαÏ┬äικÏ┬ī Ï┬ĆÏ┬īνο.
«Î┬¤Î¹ Ï┬ĆεÏ┬üιοÏ┬ćÎÏ┬é Ï┬äοÏ┬ģ εγκεÏ┬åάλοÏ┬ģ Ï┬ĆοÏ┬ģ ενεÏ┬üγοÏ┬ĆοιοÏ┬ŹÎ½Ï┬äαι αÏ┬ĆÏ┬ī Ï┬äον ÎνÏ┬äονο ÎÏ┬üÏ┬ēÏ┬äα, είναι οι ίδιεÏ┬é με αÏ┬ģÏ┬äÎÏ┬é Ï┬ĆοÏ┬ģ Ï┬āÏ┬äοÏ┬ćεÏ┬ŹÎ¿Ï┬ģν Ï┬äα Ï┬åάÏ┬üμακα για να μειÏ┬ÄÏ┬āοÏ┬ģν Ï┬äον Ï┬ĆÏ┬īνο. Î┬Ś Ï┬āκÎÏ┬łÎ· Ï┬äοÏ┬ģ αγαÏ┬ĆημÎνοÏ┬ģ ενεÏ┬üγοÏ┬Ćοιεί ÎνÏ┬äονα Ï┬äην Ï┬ĆεÏ┬üιοÏ┬ćή ανÏ┬äαμοιβήÏ┬é Ï┬äοÏ┬ģ εγκεÏ┬åάλοÏ┬ģ, Ï┬äην ίδια Ï┬ĆεÏ┬üιοÏ┬ćή Ï┬ĆοÏ┬ģ ενεÏ┬üγοÏ┬ĆοιείÏ┬äαι Ï┬īÏ┬äαν κάÏ┬ĆοιοÏ┬é Ï┬ĆαίÏ┬üνει κοκαÎ┬Éνη ή Ï┬īÏ┬äαν κεÏ┬üδίζει Ï┬Ćολλά Ï┬ćÏ┬üήμαÏ┬äα», εξήγηÏ┬āε ο καθηγηÏ┬äήÏ┬é Ï┬łÏ┬ģÏ┬ćολογίαÏ┬é Î┬åÏ┬üθοÏ┬ģÏ┬ü Î┬åÏ┬üον.
Î┬¤Î¹ εθελονÏ┬äÎÏ┬é Ï┬ĆοÏ┬ģ Îλαβαν μÎÏ┬üοÏ┬é Ï┬āÏ┬äην ÎÏ┬üεÏ┬ģνα είÏ┬ćαν κάνει Ï┬ĆÏ┬üÏ┬īÏ┬āÏ┬åαÏ┬äα Ï┬āÏ┬ćÎÏ┬āη και Ï┬äοÏ┬ģÏ┬é ζηÏ┬äήθηκε να Ï┬ĆαÏ┬üαÏ┬äηÏ┬üήÏ┬āοÏ┬ģν Ï┬åÏ┬ēÏ┬äογÏ┬üαÏ┬åίεÏ┬é Ï┬äÏ┬ēν Ï┬āÏ┬ģνÏ┬äÏ┬üÏ┬īÏ┬åÏ┬ēν Ï┬äοÏ┬ģÏ┬é και γενικÏ┬īÏ┬äεÏ┬üα ελκÏ┬ģÏ┬āÏ┬äικÏ┬Äν ανθÏ┬üÏ┬ÄÏ┬ĆÏ┬ēν και Ï┬ĆαÏ┬üάλληλα Ï┬äοÏ┬ģÏ┬é αÏ┬āκοÏ┬ŹÏ┬āαν δοκιμαÏ┬āίεÏ┬é Ï┬āÏ┬äα Ï┬ćÎÏ┬üια Ï┬äοÏ┬ģÏ┬é. Î┬¤Î¹ εθελονÏ┬äÎÏ┬é Ï┬ĆοÏ┬ģ ÎβλεÏ┬Ćαν Ï┬äον εÏ┬üÏ┬ēÏ┬äικÏ┬ī Ï┬äοÏ┬ģÏ┬é Ï┬āÏ┬ŹÎ½Ï┬äÏ┬üοÏ┬åο Ï┬ĆονοÏ┬ŹÏ┬āαν αÏ┬üκεÏ┬äά λιγÏ┬īÏ┬äεÏ┬üα Ï┬āÏ┬ģγκÏ┬üιÏ┬äικά με Îνα ξÎνο Ï┬ĆÏ┬üÏ┬īÏ┬āÏ┬ēÏ┬Ćο αλλά αÏ┬üκεÏ┬äά γοηÏ┬äεÏ┬ģÏ┬äικÏ┬ī. Σε αÏ┬üιθμοÏ┬ŹÏ┬é, ο ÎÏ┬üÏ┬ēÏ┬äαÏ┬é μείÏ┬ēÏ┬āε καÏ┬äά 12% Ï┬äον ÎνÏ┬äονο Ï┬ĆÏ┬īνο και 45% Ï┬äο μÎÏ┬äÏ┬üιο.
ΩÏ┬āÏ┬äÏ┬īÏ┬āο, Ï┬īÏ┬ćι μÏ┬īνο η θÎαÏ┬āη αλλά και η Ï┬āκÎÏ┬łÎ· Ï┬äοÏ┬ģ αγαÏ┬ĆημÎνοÏ┬ģ Ï┬ĆÏ┬üοÏ┬āÏ┬ÄÏ┬ĆοÏ┬ģ είÏ┬ćε Ï┬äα ίδια αÏ┬ĆοÏ┬äελÎÏ┬āμαÏ┬äα Ï┬āÏ┬äη μείÏ┬ēÏ┬āη Ï┬äοÏ┬ģ Ï┬ĆÏ┬īνοÏ┬ģ. Î┬ĢÏ┬ĆίÏ┬āηÏ┬é, οι εÏ┬üεÏ┬ģνηÏ┬äÎÏ┬é Ï┬ģÏ┬ĆογÏ┬üάμμιÏ┬āαν Ï┬ĆÏ┬ēÏ┬é Ï┬äο εÏ┬üÏ┬ēÏ┬äικÏ┬ī Ï┬ĆάθοÏ┬é ÎÏ┬ćει Ï┬ĆολλÎÏ┬é ομοιÏ┬īÏ┬äηÏ┬äεÏ┬é με μοÏ┬üÏ┬åÎÏ┬é εθιÏ┬āμοÏ┬Ź!
ΣÏ┬ŹÎ¼Ï┬åÏ┬ēνα με Ï┬äον Πολ Î┬ōκίλμÏ┬ĆεÏ┬üÏ┬ä, καθηγηÏ┬äή νεÏ┬ģÏ┬üοÏ┬łÏ┬ģÏ┬ćολογίαÏ┬é, αÏ┬ģÏ┬äοί Ï┬ĆοÏ┬ģ αιÏ┬āθάνονÏ┬äαι μÏ┬īνο και Ï┬ĆάÏ┬āÏ┬ćοÏ┬ģν αÏ┬ĆÏ┬ī καÏ┬äάθλιÏ┬łÎ· Ï┬Ćονάνε εÏ┬ģκολÏ┬īÏ┬äεÏ┬üα και Ï┬ĆεÏ┬üιÏ┬āÏ┬āÏ┬īÏ┬äεÏ┬üα Ï┬āÏ┬ćεÏ┬äικά με Ï┬äοÏ┬ģÏ┬é εÏ┬üÏ┬ēÏ┬äεÏ┬ģμÎνοÏ┬ģÏ┬é.