Î©Ï¬Ç Î±Î½Î±Î»Î³Î·Ï¬ÑικϬå μϬÄοϬÅεί να λειϬÑοϬÖϬÅγήϬÉει ο ÎϬÅϬâϬÑÎ±Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ μάλιϬÉϬÑα να â¬Ä¬úκονϬÑϬÅάϬÅειâ¬Ä¬ù ϬÉϬÑα ίϬÉια ϬÑα δημοϬÜιλή ϬÜάϬÅμακα ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î´Î¯Î½Î¿Î½Ï¬Ñαι αϬÄϬå ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î³Î¹Î±Ï¬ÑϬÅοϬçÏ¬Ç Î³Î¹Î± ϬÑη μείϬâϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬâμαϬÑικοϬç ϬÄϬåνοϬÖ, ϬÖϬÄοϬÉϬÑηϬÅίζοϬÖν άëμεϬÅικανοί εϬÄιϬÉϬÑήμονεϬÇ.
Την ÎϬÅεϬÖνα Îκανε η άôαϬÑϬÅική ΣϬáολή και ϬÑο Τμήμα άíÎ¹Î¿Î»Î¿Î³Î¯Î±Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄανεϬÄιϬÉϬÑÎ·Î¼Î¯Î¿Ï¬Ö Î£Ï¬ÑάνϬÜοϬÅÎ½Ï¬Ñ Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¬öαλιϬÜϬåϬÅνιαϬÇ,ϬÉε ϬÉϬÖνεϬÅγαϬÉία με ϬàϬÖϬáολϬåγοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄανεϬÄιϬÉϬÑÎ·Î¼Î¯Î¿Ï¬Ö Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î¬ùÎÎ±Ï¬Ç Î¥Ï¬åϬÅÎºÎ·Ï¬Ç (SUNY).
άåϬÄϬâÏ¬Ç Î±Î½Î±Ï¬ÜÎϬÅοϬÖν οι μελεϬÑηϬÑÎϬÇ, αϬÖϬÑϬå ϬÉϬÖμβαίνει εϬÄειδή ο ϬÄϬåÎ½Î¿Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ο ÎϬÅϬâϬÑÎ±Ï¬Ç Î²Ï¬ÅίϬÉκονϬÑαι ϬÉϬÑην ίδια ϬÄεϬÅιοϬáή ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ³ÎºÎµÏ¬ÜÎ¬Î»Î¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î¹ η εϬÖϬÜοϬÅία ϬÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄϬÅοκαλείϬÑαι αϬÄϬå αϬÖϬÑϬå ϬÑο δϬÖναϬÑϬå ϬÉϬÖναίϬÉθημα μϬÄοϬÅεί να ανϬÑιϬÉϬÑαθμίϬÉει ϬÑο ϬÉϬâμαϬÑικϬå ϬÄϬåνο.
«άüι ϬÄεϬÅιοϬáÎÏ¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ³ÎºÎµÏ¬ÜÎ¬Î»Î¿Ï¬Ö Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ½ÎµÏ¬ÅγοϬÄοιοϬçνϬÑαι αϬÄϬå ϬÑον ÎνϬÑονο ÎϬÅϬâϬÑα, είναι οι Î¯Î´Î¹ÎµÏ¬Ç Î¼Îµ αϬÖϬÑÎÏ¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÑοϬáεϬçοϬÖν ϬÑα ϬÜάϬÅμακα για να μειϬéϬÉοϬÖν ϬÑον ϬÄϬåνο. άó ϬÉκÎϬàη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î±Î³Î±Ï¬ÄημÎÎ½Î¿Ï¬Ö ÎµÎ½ÎµÏ¬ÅγοϬÄοιεί ÎνϬÑονα ϬÑην ϬÄεϬÅιοϬáή ανϬÑÎ±Î¼Î¿Î¹Î²Î®Ï¬Ç Ï¬ÑÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ³ÎºÎµÏ¬ÜάλοϬÖ, ϬÑην ίδια ϬÄεϬÅιοϬáή ϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ½ÎµÏ¬ÅγοϬÄοιείϬÑαι ϬåϬÑαν κάϬÄÎ¿Î¹Î¿Ï¬Ç Ï¬ÄαίϬÅνει κοκαάêνη ή ϬåϬÑαν κεϬÅδίζει ϬÄολλά ϬáϬÅήμαϬÑα», εξήγηϬÉε ο καθηγηϬÑÎ®Ï¬Ç Ï¬àϬÖϬáÎ¿Î»Î¿Î³Î¯Î±Ï¬Ç Î¬ÜϬÅθοϬÖϬŠάÜϬÅον.
άüι εθελονϬÑÎÏ¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Îλαβαν μÎϬÅÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÉϬÑην ÎϬÅεϬÖνα είϬáαν κάνει ϬÄϬÅϬåϬÉϬÜαϬÑα ϬÉϬáÎϬÉη και ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î¶Î·Ï¬Ñήθηκε να ϬÄαϬÅαϬÑηϬÅήϬÉοϬÖν ϬÜϬâϬÑογϬÅαϬÜÎ¯ÎµÏ¬Ç Ï¬ÑϬâν ϬÉϬÖνϬÑϬÅϬåϬÜϬâν ϬÑοϬÖÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ γενικϬåϬÑεϬÅα ελκϬÖϬÉϬÑικϬéν ανθϬÅϬéϬÄϬâν και ϬÄαϬÅάλληλα ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î±Ï¬ÉκοϬçϬÉαν δοκιμαϬÉÎ¯ÎµÏ¬Ç Ï¬ÉϬÑα ϬáÎϬÅια ϬÑοϬÖϬÇ. άüι εθελονϬÑÎÏ¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö ÎβλεϬÄαν ϬÑον εϬÅϬâϬÑικϬå ϬÑοϬÖÏ¬Ç Ï¬ÉϬçνϬÑϬÅοϬÜο ϬÄονοϬçϬÉαν αϬÅκεϬÑά λιγϬåϬÑεϬÅα ϬÉϬÖγκϬÅιϬÑικά με Îνα ξÎνο ϬÄϬÅϬåϬÉϬâϬÄο αλλά αϬÅκεϬÑά γοηϬÑεϬÖϬÑικϬå. Σε αϬÅιθμοϬçϬÇ, ο ÎϬÅϬâϬÑÎ±Ï¬Ç Î¼ÎµÎ¯Ï¬âϬÉε καϬÑά 12% ϬÑον ÎνϬÑονο ϬÄϬåνο και 45% ϬÑο μÎϬÑϬÅιο.
ΩϬÉϬÑϬåϬÉο, ϬåϬáι μϬåνο η θÎαϬÉη αλλά και η ϬÉκÎϬàη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î±Î³Î±Ï¬ÄημÎÎ½Î¿Ï¬Ö Ï¬ÄϬÅοϬÉϬéϬÄÎ¿Ï¬Ö ÎµÎ¯Ï¬áε ϬÑα ίδια αϬÄοϬÑελÎϬÉμαϬÑα ϬÉϬÑη μείϬâϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄϬåνοϬÖ. άïϬÄίϬÉηϬÇ, οι εϬÅεϬÖνηϬÑÎÏ¬Ç Ï¬ÖϬÄογϬÅάμμιϬÉαν ϬÄϬâÏ¬Ç Ï¬Ñο εϬÅϬâϬÑικϬå ϬÄÎ¬Î¸Î¿Ï¬Ç ÎϬáει ϬÄολλÎÏ¬Ç Î¿Î¼Î¿Î¹Ï¬åϬÑηϬÑÎµÏ¬Ç Î¼Îµ μοϬÅϬÜÎÏ¬Ç ÎµÎ¸Î¹Ï¬ÉμοϬç!
ΣϬçμϬÜϬâνα με ϬÑον Πολ άìκίλμϬÄεϬÅϬÑ, καθηγηϬÑή νεϬÖϬÅοϬàϬÖϬáολογίαϬÇ, αϬÖϬÑοί ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î±Î¹Ï¬ÉθάνονϬÑαι μϬåνο και ϬÄάϬÉϬáοϬÖν αϬÄϬå καϬÑάθλιϬàη ϬÄονάνε εϬÖκολϬåϬÑεϬÅα και ϬÄεϬÅιϬÉϬÉϬåϬÑεϬÅα ϬÉϬáεϬÑικά με ϬÑοϬÖÏ¬Ç ÎµÏ¬ÅϬâϬÑεϬÖμÎνοϬÖϬÇ.